Salem Dániel közel hét éve innovációs brand managerként kezdett a Heineken Hungária Zrt. -nél, ahol több kereskedelmi pozíció betöltése után, National Trade Marketing Managerként folytatta a cégnél. Olyan, hazai sörpiacot meghatározó márkákon dolgozott, mint a Heineken, Soproni, vagy éppen a Gösser. Csapatával a vállalat teljes portfóliójának Retail és Horeca csatorna stratégiájáért és aktivitásáért felelt. Vezetésével az FMCG piacon mérvadó, Advantage riport alapján az italos beszállítók rangsorában a Heineken első helyen végzett shopper/trade marketing kategóriában.

Már hazai munkájának is egyik fontos eleme volt a fenntarthatóság, amelynek eredményeképpen a HEINEKEN Hungária a nagyüzemi sörgyártók közül elsőként, a törvényi szabályozás előtt hagyta el a műanyagpoharak vendéglátóhelyekbe való eljuttatását és tért át a papír poharakra, illetve POS anyagainak jelentős részét 100%-ban újrahasznosított PET-ből készültre cserélt le a cég.

 Napjainkban már Amsterdamban, a vállalat központjában dolgozik olyan innovatív trade marketing megoldásokon, amelyek forradalmasítják az értékesítés hatékonyságát. Mindezt egy eddig tradicionálisnak vélt piacon, ahol mára már a fiatalítás elemi érdek, de ezt nem mindenki tudja! Vajon mi a titkos recept az új sikerekhez és miért fontos, hogy azt együtt főzze ki a marketing- és a vállalati kommunikáció funkció?

 

Kulisszatitkok és közös eszmefuttatás az FMCG világ egyik leginnovatívabb vállalatának marketingkommunikációs fenegyerekével!

Előadók: 

  • Salem Daniel (Global Category Manager, The HEINEKEN Company Amsterdam)               
  • Ludvig Orsolya Stefanie (MCC Média Iskola Vállalati kommunikáció Műhelyvezető, Libri-Bookline Marketing és Kommunikációs Igazgató)

Dátum: 2024. február 8., csütörtök 17:00

Helyszín: Scruton MCC, 1113 Budapest, Tass vezér utca 3-7.

Esemény nyelve: magyar

 

Regisztráció!